HTML

Fesztbaum

2013.03.11. 19:29 lakatostomi

"1975-ben születtem Egerben. Középiskolai tanulmányaimat 1989-től 1993-ig a Szentesi Horváth Mihály Gimnázium irodalmi-drámai tagozatán végeztem. Az itt eltöltött négy év döntően befolyásolta életem további alakulását. Kitűnő tanáraim (Perjésné Dózsa Erzsébet, Keserű Imre, Majtényi András, László Zoltán, Poszler György, Sineger Júlianna) kedveltették meg velem egy életre a játékot, a zenét, a színházat, ők ültették belém a kultúra és a művészetek szeretetét. 1993-ban felvettek a Színház- és Filmművészeti Főiskola színész szakára. Osztályvezetőm a kiváló színészpedagógus Marton László, további tanáraim Hegedűs D. Géza, Bálint András és Szirtes Tamás voltak. 1997-ben diplomáztam, majd Marton László hívására a Vígszínházhoz szerződtem melynek jelenleg is tagja vagyok. 2009-ben színháztudomány MA diplomát szereztem a Pannon Egyetemen. Színházi munkáim mellet 1997. óta gyakran szerepelek különböző televíziócsatornák műsoraiban (Balázs kabaré, Emberek a holdon, Ne takarj, Sárközy!, Folytassa, Claudia!, Tiszta kabaré, Életképek) illetve forgatok magyar és külföldi filmekben."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbszineszek.blog.hu/api/trackback/id/tr55128402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása